Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Spørsmål og svar

Hva bestemmer prisen?

Vi forholder oss til utsalgspriser på enkeltvarer hos de ulike leverandørene. De ulike produktene i en pakke setter dermed prisen på pakken.

 

Kan jeg bestemme sammensetningen av en pakke?

Konseptet vårt er å tilby ferdig sammensatte gaver. Vi vil derfor ikke tilby personlig sammensatte gaver utenom dette. Dette går også litt på kvantum av varer vi bestiller inn for å sette dem sammen. Vi vet imidlertid ikke hva vi vil kunne klare å tilby i fremtiden.

 

Pakker dere selv?

Alle eskene er brettet, fylt opp og satt på silkebånd av oss. Vi begynner virkelig å få teken på det nå, så det går unna!

 

Hvorfor er det bare et begrenset utvalg av en pakke?

Vi varierer stadig utvalget for at dere skal (forhåpentligvis) unngå å motta flere av samme pakken, samt at vi har større muligheter for å variere etter sesong. Er det noen pakker som er veldig populære som man ønsker å kjøre reprise av, gi oss en lyd så tar vi det opp til vurdering.

 

Hvordan er det med sending og sporing?

Vi samarbeider med Bring. Når vi mottar en bestilling, registrer vi den hos dem og mottar en pakkseddel. Under sending vil både vi og kjøper kunne spore pakken fra vi leverer den til dere mottar den.

 

Hvorfor må vi registrere hos som kunde for å kunne handle?

Vi beklager at mange syns det er tungvint å fylle ut registreringsskjemaet for å handle hos oss. Men, dette er et krav fra klarna (vår betalingsløsning) for å skape en sikker betalingsløsning for dere og oss.

 

Er det trygt å handle gjennom klarna?

Klarna er en anerkjent betalingsløsning på nett. De er grundige og vi garanterer trygghet, det er derfor vi har valgt dem. De er så grundige at vi måtte gjennom en real sjekk før vi fikk lov til å bruke dem. Klarna vil også støtte deg som kunde dersom du opplever at produktene er knust, ødelagt eller mangefulle. Om du ønsker mer info, se gjerne på deres egen nettside: klarna.no

 

Jeg har rabattkode, men glemte å legge den inn?

Gjør du noen feil på bestillingen, som å glemme rabattkode eller har tatt feil antall av noe. Så er det bare til å kontakte oss. Vi ordner på det, også får du en ny ordrebekreftelse fra oss.

 

Stemmer det at dere sender fraktfritt i Arna?

Dersom gaven skal leveres i Arna, kan vi kjøre pakken direkte til mottaker. Bruk rabattkode: arna18

 

Vi som ikke bor i Arna, hvorfor fast frakt på 99?

Dette er fordi vi vet selv hvor irriterende det er å ikke få beregnet frakten før man kommer i kassen. Erfaringsmessig ser vi at sending av 1 eske kommer på ca 130 kroner. Men at prisene varierer ut i fra vekt og kvantum. Likevel har vi troen på at fast fraktpris vil skape forutsigbarhet hos kunden, og at det kanskje er enklere å benytte oss igjen.

 

Finner du ikke svar på det du lurte på? Send oss en mail på post@vennegaver.no så svarer vi så raskt vi kan.